Te, Glass och Tystnad

Te, Glass och Tystnad sammanfattar mitt tillstånd... jag vill säga att jag är förkyld fast bevisen ligger i att min hals är ett rivjärn med nerver och då inte armbågsnerver utan kanske mer halsnerver...prova nypa er på armbågen respektive halsen så får ni en bättre bild av vad jag menar... oavsett så kan jag inte svälja saker..en mycket bra diet kanske men ganska tråkigt...jag kan få i mig två saker....te och glass..

låter kanske som ett trevligt straff men efter 3 liter te om dan samt massor med glass är det ett hemskt straff... och imorrn är det seminarium..provade faktiskt prata litegrann här för mig själv...kan inte ens beskriva hur det låter..men låter som en robot i målbrottet fast med bara ljud på hälften av orden....det är rätt roligt faktiskt...skrattar åt mig själv och skrattar sen åt hur det låter när jag skrattar en ond underhållande cirkel som de ska bli trevligt att ta sig ur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0