losing my grip on reality

När man är en sjukt har man en tendens att inte orka klä sig....största förflyttningen är från sängen till soffan...

så jag har varit sjuk sen i söndags, vilket innebär att jag är inne på sjukdag nr 5! det som skett under dessa  dagar  att jag slutat kläd mig, slutat laga avancerad mat, slutat städa...har förfallit och tappat greppet om verkligheten...har inte koll på dagar längre eller tid...civilisationen flyter bort från mig...

Till en början så tog jag på mig mjukisar och linne och drog filten om mig och gick till soffan där jag slog mig ner... idag rullade jag halvt ur sängen, inga kläder ingen filt..orkade inte flytta soffbordet utan klättrade över armstödet...
Jag kör Darwinsteori fast åt andra hållet....



och inte nog med detta...en sak som tröstar då man är sjuk är att man kan ringa och tycka synd om sig själv till föräldrarna som till och med tycker mer synd om en än vad man själv gör...men jag har tappat rösten...och jag kan säga er...att tycka synd om sig själv per sms har inte ens i närheten samma effekt på ens föräldrar som ett ynkligt telefonsamtal har....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0