akta dig för att vara positiv

Under ett parti kort satt jag,syster och suss och diskuterade skarsgårdsfamiljen, speciellt gustav skarsgård som inte syster kunde komma på vem det var.
Jag: men han som är med i patrik1.5
Syster:ungen?
Jag:Nej han och torkel pettersson spelar paret, han är den positiva.
Suss:Har han AIDS?
Jag & Syster: VA?
Suss: ja, har han AIDS?
Jag:Nä?!?!
Suss: Men du sa ju att han var positiv
Syster: Suss om man är positiv betyder det inte direkt att man har AIDS, va jobbigt livet skulle vara då.
Suss: Men vadå?
Sen kommer en stunds förklarande kring vad positiv egentligen betyder...en mycket fin stund kring kökbordet i det forsgren johanssonska hemmet.

Kommentarer
Postat av: j

2010-12-27 @ 02:47:46
Postat av: jenny

Hahah! Va, är det sant detta?

Men visst, det forsgren johanssonska hemmet är en källa till kunskap.

2010-12-27 @ 02:49:02
URL: http://yens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0