tyska campare och sådant man berättar inomhus

idag har jag och gustav haft sydag, imorrn börjar medeltidsveckan och vi tillsammans medlinnea, carro och ellinor invigde våra outfits genom en stads promenad. vi slog oss ner i det torn i muren som de byggt så att man kan gå i dem..mit ii allt kommer en tysk familj med två barn och går upp på nivån högst upp...klockan är nu halv 12 på natten....ingetk onstigt med det tänker vi...men sen gör vi ettkonstigt ljud oooopffff, oooopfffff och vad kan det tänkas vara ...jo en pump,de blåser upp madrasser och lägger sig och sover...det var mycket underligt
.
.
på väg hem så hör vi några prata på en balkong..där har vi kvällens citat, något som gjrot mig mycket nyfiken
citat "jag ska ta och berätta om min arme...eller vänta...jag måste göra det inomhus" sedan försvann de in...
vad skulle han säga om sin armé? det kommer jag aldrig få veta....

Kommentarer
Postat av: jenny

It's like entering the twilight zone..

2010-08-17 @ 22:53:13
URL: http://yens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0