Söndag...Robert Redford...Gelehallon...

så då var det söndag...en seg söndag...Highlights åkte ut ur dansbandskampen igår..de förlorade mot segsjungande pensionärerm,  en tjej vars pipa skar i trumhinnan och date (som faktiskt var bra...)
sen väl på krogen så jobbade en kille hårt för att förstöra kvällen för mig så en tung kväll..men det var lördagen det...

men nu är det söndag och vad kan man konstatera med den här söndagen...jo att det är sjukt svårt att äta gelehallon utan att bita i dem och att Robert Redford vad sjuuuuuuuuukt snygg när han var ung...synd att killen passerat 70 sträcket...lite för gammalt skulle jag säga...ska kanske para ihop han med mormor eller farmor istället...

jag gillar söndagar..jag gillar att man egentligen inte behöver ta på sig kläder på hela dan..man behöver inte fixa sig...man kan som jag sitta i trosor och fotbollströja i soffan och lyssna på underlig 90tals musik under en filt...i köket står det tomma burkar, flaskor och glas..men det är morgondagens problem..idag är det söndag..och söndag är min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0