Läppcerat

här om dagen var jag på bikbok och inhandlade en klänning. en mycket fin sådan..och eftersom den kostade mer än 300 kronor så fick man med ett läppcerat...
detta läppcerat står nu på mitt vardagsrumsbord och locket vet jag inte vart det tagit vägen...men problemet är egentligen inte locket...
man kan jämföra det med att ha en godisskål framför sig man kan inte låta bli...
först la jag på ett varv på läpparna och ställde ner den...sen ännu ett var..sen ännu ett och så fortsatte det tills jag inte kunde få på mer...
då nådde det hela nästa nivå...jag försökte hitta nya ställen att sätta det på...så nu har jag läppcerat över hela mig och på allt i min närhet...
hade jag orkat resa mig från golvet så hade jag burit bort det eller åtminstone hittat korken....men det orkar jag inte...så dags att klura på nästa ställe som saknar lite läppcerat"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0