Jenny på Öjn-Citaten

  • Jenny slår sig ner med min gitarr i knät och beklagar sig
    - Strängarna har gått av på MIN gitarr och jag har inte köpt nya för det är PAPPAS gitarr...
    Det är så det funkar i Jennys värld...allt som är helt är hennes men är det trasigt är det någon annans...Love it!
  • Jag och Jenny är ute och promenerar, vi har handlat mycket onyttigt men det berör inte henne då: -Bantning, sånt sysslar inte jag med. det kan jag börja med när jag blir tjock

  • Jag tar paus i mitt syende och tar på mitt nytorkade fluffiga hår
    -mitt hår är så mjukt...nästan som att stoppa handen i en pudel(ändrar mig snabbt och försöker rädda situationen)...EN PUDELS PÄLS!!

  • Jenny hjälper till med att nåla och fålla kläderna när jag provar dem sen så tror hon att det gått illa...
    -Stack jag dig?
    jag var då i en annan värld med öronen på annat håll
    -...inte bokstavligt talat...
    logiken är slående!

Kommentarer
Postat av: jenny

Ja, det sägs så mycket kloka saker!

2009-11-03 @ 23:51:41
URL: http://yens.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh! Det låter som en alldeles, alldeles UDERBAR helg!!

2009-11-06 @ 11:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0