Hitta saker...

Jag bor på 18.7 kvadrat.. oj va litet tänker många, andra tänker skönt du bor ju inte med dina föräldrar som jag iaf , eller lika stort som jag och några få tänker oj va STORT du bor....

Men fastän jag enligt många bor på den här lilla ytan så lyckas jag ofta tappa bort saker, och då inte för en dag eller så utan vissa saker känns det som jag tappat bort permanent...

Permanent är sådant som varit borta minst ett halvår...

Men nu i dagarna påbörjades projekt hitta saker...ett lyckat projekt än så länge...

Börjar med att nämna att städa betyder riva ut allt, tömma totalt och sedan stoppa tillbaka organiserat och fint.

Jag har tömt och organiserat bokhyllan...Där hittades 500 kronor och ett presentkort på bio...lönsam städning där...
Sedan städade jag mina lådor...där dök min kalender jag haft borta i tre veckor upp...mycket bra..mitt liv var nära kaos en stund..
Idag städar jag klädgarderoben än så länge har jag upptäckt aqtt jag inte har ett rent par stumpor som jag trodde utan närmare 10, samma gäller underkläder...visat sig att jag äger 16 BH:ar...det är sjukt det...men aqtt upptäcka att man har kläder är alltid trevligt...

Nästa projekt blir alla andra garderober, där kommer nog många fynd att göras...det ska bli spännande att se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0