Då ingen ser...

Ofta då man är ensam så kommer man på sig med att göra underliga saker, sådant man är glad att ingen ser...


Det vanligaste exemplet på detta enligt min mening utspelar sig i hissar.
När du står ensam i en hiss med en spegel, hur stor är chansen att du inte kommer att du inte kommer att börja göra grimaser, kolla tänderna eller allt annat man kan tänkas kolla i en hisspegel. Och inte är det en diskret glimt utan vi tar verkligen i...

Idag kom jag på mig med att göra en liknande sak...fick ett infall i att städa mina lådor och i lådor kan man hitta det mest spännande...det hela slutade iaf med att jag satt i min säng omspridd med lådornas innehåll med en kopp jordgubbsgräddte i handen och alvöron på öronen...inte varje dag man tar på sig alvöron...


Det är mycket vi gör när ingen ser, delar är sådant man önskade att man fick se...tänk vilken rolig värld vi skulle leva i då...

Kommentarer
Postat av: jenny

Dansa naken i köket och sjunga 'Hold the line' med en slev som mikrofon... det vill man inte att någon ska se heller.

2009-03-07 @ 23:43:52
URL: http://yens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0