Kanske en bekräftelse?

Generell uppfattning eller nått som nån sagt, som spridit sig vidare? oavsett så har det sagt...om alla yrken dessutom...

  • Elektrikers eldragning ser hemsk ut hemma( min pappa är elektriker och han har nog en de största skarvsladdsamlingara hemma...så kanske sant)
  • Frisörer ser hemska ut i håret( ingen aning, inte funderat på, men kanske?)
  • Kläddesigners klär sig fult( mycket sant ofta iaf)
  • Ekonomer har dålig koll på sin egen ekonomi...
där kommer en sanning...min mamma bestämde sig för en vecka sen att göra en sammaställning av deras ekonomiska 2008, jag följde hennes exempel och gjorde samma sak...då jag läst igenom vad jag kommit fram till och svimmat av chock några gånger så kom jag fram till en sak...

oj...vad oduktig jag varit...så kanske är det det dags att bli duktig....det får vara ett av årets...ska inte säga löften, men ärliga försök iaf...


det och läsa mer böcker=) och kanske träna mer...så man inte viker från standard för mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0