Den Perfekta Kvällen

Jobbad i baren ikväll med mitt underbara barlag, som idag fick ett nytt tillskott som mycket väl levde upp till förväntningarna.

Tänkte nu rada upp varför denna kväll var perfekt:

  1. Alla var där(utom min kompanjon och därmed kvällis nr 2, då jag är nr 1!=))
  2. Kassan stämde(Händer aldrig, när jag säger aldrig menar jag typ aldrig vilket är i princip aldrig)
  3. Alla kvitton fanns
  4. Att räkna kassan gick fort
  5. Stämningen var bra under kvällen
  6. Alla verkade ha roligt
  7. Städningen gick bra
  8. Maten vi lagade efertå blev god
  9. Vi stannade för härliga diskussioner till halv 3
  10. Fick åka bil hela vägen hem
Men nu kommer det viktigaste av allt *NR 11*!!!

har snöat idag på Gotland speciellt under kvällen ochn är vi kom ut låg ett decimeter tjockt lager snö på marken...klibb snö...så där hade vi snöbollskrig i säkert en kvart...

Så därför mina damer och herrar är detta den perfekta kvällen!

Kommentarer
Postat av: jenny

åh vad härligt med lyckade kvällar! :D

2009-02-12 @ 14:34:11
URL: http://yens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0