Bara för att man blir sugen att anslute sig till mängden...

Så vad är typiskt för dagens tonåringar? den mindre sorten då? 18 åringar klarar sig oftast undan...vi kan säga 12-16 för att avskärma oss lite..

en sak är väl smygrökande, smyg supande och raggar på äldre...men det finns också en annan sak...och i brist på annan sysselsättning(eller egentligen för att undvika annan sysselsättning) så blri det så här....

jag ska svara på en sån där 50 frågors grej som finns på varenda 12-16 årings blogg och bilddagbok i världen..kan ju va roligt:)



1. Hur mycket pengar har du på din mobil? 224
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Nej
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Min projektgrupp, Mina jobbarkompisar (roligt liv?)
4. Hur lång är du? 1,66 och en halv!
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Ghosttown (mycket söt film som gav en skönt känsla av välmående)
6. Hur löd ditt senaste sms? Grattis!!!hoppas du får en toppen dag(Min käre kusin Mia fyller nämligen år idag)
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?  Sms
8. Hur många sms har du skickat den senaste månaden? sntitar väl på mellan 200-300(man kan ju fråga sig vad det säger om mig)
9. När såg du senast din mamma? Morgonen den 11 januari då vi sa farväl på flygplatsen...saknar min mamma:(
10. Icke godkänt i något ämne?IFAN och EXR kommer att plåga mig länge tror jag..onda siffror, aktier och kassaflödesanalyser...omtenta nästa...och nästa...och nästa...
11. Mvg i något? Finns icket på högskola nivå(Känner mig vuxen)
12. När vaknade du idag? För sent, skyller på förstörd dygnsrytm...erkänner ett vaknande klockan 11...
13. Vilken är din favoritplats? Trapper i gången ner vid vårt garage i Skellefteå på sommaren då det är som en tunnel av växtlighet...men med ett vackert blomstrande ljus på slutet
14. Vilken plats föredrar du minst? Tentasalen
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? hmm...inte i en 18.7kvm stor lägenhet iaf...I hope
16. Hur stor är din säng ? jag har två(fråga mig icket varför) men 90 och 120 är de på...
17. Vad sover du i? trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen? 3-4(gillar fluff)
19. Var har du bott/bor? Skellefte & Visby
20. Tycker du om kinamat? hmmm...varför inte...
21. Tycker du om kaffe? Vi har accepterat varandras existens och ibland sammanstrålar vi....
22. Vad dricker du helst till frukost? apelsinjuice gör mig lycklig...
23. Kan du spela poker? beror på i vilket sällskap=P
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? nope, hade gärna känt Elvis men så blev icket fallet...
25. Vill du ha barn? Kommer väl en tid för det med...
26. Kan du några andra språk än svenska? väldigt många men i de flesta begränsad till ett ord eller två...
27. Har du någonsin åkt ambulans? nope, skulel va kul att präva men svårt att hitta ett roligt sammanhang...inte riktigt ett nöjesåk
28. Föredrar du havet eller en bassäng? bassäng, inga fiskar och man set botten...det är bra grejjer det...
29. Vad spenderar du helst pengar på? mozarella....har en udda period just nu..men jag gillar den!
30. Äger du dyrbara smycken? i min värld är 500 dyrt för smycken så jajamensan---
31. Kan du rulla med tungan?  ...
32. Vem är den roligaste människan du känner? Min kära kusin Jenny...hon kan roa den mest sorgsna människa och göra världens gladaste varelse gladare...
33. Vad har du för ringsignal? ring ring.....ring ring...mycket basic..
36. Kan du byta olja på bilen? jepps
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? I varenda skrymsle kan man hitta dem hemma...men här på öjn är nog 6an det älsta...beundransvärt att jag kan ha kläder jag hade i 6an eller tragiskt...osäker...
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Häftapparat
37. Vilken var den senaste boken du läste?Stephanie Mayer-Ljudet av ditt hjärta...
38. Dansar du i bilen? har väl hänt...viktigt på raodtrip...
39. När var du i kyrkan senast? hmm...kyrkoruiner vandrar man i titt som tätt...
40. Hur många hål har du i öronen? 2
41. Har du någon piercing? nope
42. Har du någon tatuering? nope..jobbar på det...tror jag...ligger lite på is just nu...
43. Har du provat droger? nope( har mycket bra avskräckande exempel på den fronten)
44. Röka eller snusa? hänt men mer i slå vad form...
45. Har du något smeknamn? Polle, Pauli, Pau, Pålle, Pållan, Paui, Fölet...
46. Har du pojkvän/flickvän? Nope inget av det...fri som en fågel...
47. Har du ett bra sexliv? Jodå...
48. Vad är ditt  mobil nummer? ...
49. Vad ska du göra ikväll? troligen konversera men min kära kusin Jenny, eventuellt glo på serier, undvika att plugga, det blir imorrn...
50. Vem ringde dig senast? Min käre far..hemskt trevligt samtal..



Så då var det gjort...udda frågor, roliga frågor, tråkiga frågor....fördrivit en kvart av mitt liv.... känner mig inte lidande...men oj vad lite 12-16 åringar måste ha att göra om det här är vad de sysslar med om dagarna

Kommentarer
Postat av: jenny

Love it!

Every single word! Strålande. :D

2009-02-05 @ 23:51:43
URL: http://yens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0