Att unna sig något...

I dagens samhälle är det inte ofta man unnar sig något. speciellt inte som student då man lever på lånade pengar...

Men de senaste dagarna og jag ett beslut, det är dags att leva lite...

Så det jag unnat mig är möjligheten att ha hårfria ben längre än en dag åt gången, alltså en epilator....+ nu slipper jag utgifter för alla rakblad...

Jag har unnat mig en upplevelse då jag lyssnar på musik, alltså bra hörlurar...

Och den sista är lite svårare att rättfärdiga men jag försöker ändå...först måsta jag återigen nämna att jag skadat mitt knä och haltar fortfarande lite, sen måsta jag nämna att storhandla är bra det är ekonomiskt i längden....Ica maxi är långt bort och storhandling innebär tunga kassar...så det jag unnade mig var taxi hem....mmm...det var ett bra beslut....



Så våga unna er något ibland...man mår bättre då=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0