Saker jag konstaterat idag(eller ofta tidigare)

  • Det mesta smakar bättre genom ett sugrör
  • Det finns fler än två nyckelpigor i världen(tidigare är det det största antalet som skådats) idag såg jag 105 inom 1 minut. Så antingen har de tidigare nämnda två varit produktiva eller så har något gått snett i världen
  • Stockholms brats tror att medeltidsklädda människor är pestsmittade och passerar gärna på andra sidan jorden om det går. (prova peta på dem, lovar att de skriker gällt och sött)
  • Offentliga toaletter fungerar också som anonyma auditionlokaler (tips, ser ni offentliga toaletter så vandra gärna några steg närmre än ni önskat, oftare än ni tror kommer ni höga olika nivåer av skönsång därinnifrån.)
  • Ät inte det sista i ett saltapinnarpaket. DET ÄR BARA SALT! man grimaserar länge efteråt...
  • Marie borde stannat på Gotland(av endast egoistiska skäl) hon är en av stjärnorna på min himmel
  • Sedan har vi en annan stjärna, Jenny, som borde bosätta sig i en flaska som jag kan gnida fram henne ur när jag så önskar....för dagens lösning är inte 100% skulle jag säga

Kommentarer
Postat av: Marie

Ah, vad vackert!!! Jag blir riktigt rörd i hjärtat....

2009-08-06 @ 21:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0