Grupparbete en söndag

Jag och Josefine beslutade som tidigare under arbetets gång att göra arbetet i sista minuten. Ett genomtänkt beslut faktiskt då vi konstaterat att det är något vi är bra på.

Men nu tänkte jag inte skriva om sista minuten utan hur arbete fungerar en söndag eftermiddag.

Kan börja med att nämna att Josefine övergått till att prata med fransk brytning. Sedan för någon sekund sedan avbröt hon en slutsats hon kom fram till för att stirra på ett designverk stående i skolentrén som består av klossar som man kan snurra runt. Hon tittar på den fascinerat, reser sig upp med orden.
-Den här har jag aldrig lekt med!
Sen snurrar hon på alla klossar en stund

Så så ser det ut då vi arbetar en söndag, men roligt har vi iaf...


En stund senare tar hon mitt data fodral på huvudet och jag känner nu att jag gärna skulle göra samma sak...och en del av mig lockas till att snurra på klossarna också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0