Skills

Idag var en sån dag då man tänkte att allt skulle gå fel....och nu ska jag berätta hur jag kom på detta...jag vaknade, sträckte på mig, vred ner benen mot golvet och när jag reser upp så hör jag något knäckas under fötterna...

Min plattång, min underbara plattång...och inte vilken plattång som helst utan en Ga.Ma CP1...för många säger detta inte något men det är en proffessionel frisäörs plattång....och nu denna morgon har jag delat den i 8 bitar...

Första tanken är att springa till datorn och beställa en ny så har jag den inom 24 timmar...sen kommer jag på att den kostar över 500 så jag ändrar mig...jag försöekr pussla ihop den men ger upp och går  till skolan....

sedan då jag kommer hem ligger den fortfarande där i bitar och jag tänker....NEJ...jag vägrar...så jag sätter mig ner och ser över skadan...hmm...fram med verktygslådan, monterar det som går sedan gräver jag fram min FM-sändare(som bör hedras för sin hjälteinsats) och tar en skruv därifrån och efter en halvtimmes skruvande ser de iaf hel ut.....

nu kommer det ultimata testet...in i uttaget med den, slå på och ställ dig på ett säkert avstånd....den sprutar varken eld eller blixtar...jag går närmre och lyfter upp den. nästa test.....är den varm?....jagvet att den ska bli varm på 30 sekunder så inga fingrar emelllan...när jag drar en tyg bit på båda sidor...den blir varm på båda....

Jag har lyckats!!!!! Jag har lagat min plattång(tyvärr förlorade vi FM sändaren i processen) men platttången är vid liv...

Ska prova den om några dagar, då får vi se...men än så länge är allt bra...

Kommentarer
Postat av: Adam

That's some pretty awesome skills :P

2009-04-22 @ 20:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0