Blåmärken...

Något osm facinerar mig är blåmärken, skulle koppla in min skrivare igår och trassalde in mig i tangentbordssladden vilket i sin tur ledde till ett mindre smidigt fall...

Enligt mina beräkningar borde jag från detta fall ha fått ett blåmärke i storlek av en limpa på min vänstra sida men av någon anledning så får man inte blåmärken på revbenen...När jag för ett år sedan hade ett lika smidigt fall så fick jag blåmärke i liknande storlek över hela mitt lår....

Men som Marie sa av någon underlig anledning
-Om man så skulle falla från en kyrka så skulle man inte få ett blåmärke på revbenen...
Fast frågan är om bristen på blåmärken på revbenen skulle vara ens största problem om man föll från en kyrka...

En sak kommer jag alltid att undra över, varför just en kyrka, Marie? Varför inte något mer logiskt, kanske en stol eller nått? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0