Årets Phadder + min första mygga...

Så ikväll var avslutningen på nollningen, fick äntligen en chans att ta på mig min fina vita klänning, väldigt vacker är den, lite smått överklädd på ettegasquen och helt felplacerad på woodstock kakan men jag är sjukt nöjd ändå...

Blev utnämnd till årets phadder i år förresten, blev jätte jätte glad, chockad, men jätte jätte glad...inte riktigt beredd på den, troligen fick jag den för att jag jagade på Visekon mest hela tiden, men att det blev uppmärksammat värmde hela vägen in...
Som pris fick jaget världsatlas, en kokbok, en bok om gotlänska skapare, servetter, en konstig sked, schampoo, balsam, stylingprodukt och blommore med kål i(mycket fin bukett oavsett kål eller inte)...
Måste säga att det var toppen, idag har verkligen varit en toppen dag, utnämningen, en bra kaka, fick min kurslitteratur jag väntat på, fick använda min finklänning...en kille jag gillar flyttade däremot från öjn, det var mycket tråkigt men i övrigt toppen...


Höll nästan på att glömma, stötte på min första mygga för i år, påminde mig om att jag saknar "Kompis" ( en fluga som bodde hos mig en vecka) men konstaterade att denna mygga inte var en ersättare, den ville bara åt mitt blod, så i en reflex så mötte min hand denna lila blodsugare och nu är den inte mer...funderade först på en fin begravning men konstaterade sedan att om någon annan försökt ta ens blod hade jag inte varit så trevlig, så lämnar den åt andra makter....den får iaf bli kastad ut ur fönstret istället för dammsugaren eller soptunnan, vem vet den kanske hamnar i en vacker blomrabbat nånstans....oavsett så var den min första mygga för i år, jag gav den en ärlig chans men den hann helt enkelt inte fram...

så får säga det var ett bra försök men vila i frid...

Kommentarer
Postat av: Marie

Men usch vad äckligt! Pauli... Du vet vad jag tycker om sånt här...

2008-09-08 @ 10:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0