Saker jag är bra på...

När man är på arbetsintervju eller på en date...(skrämmande vad de två situationerna kan vara lika...) så får man ofta en fråga...

"Säg något du är bra på...?"

Fram tills på senaste tiden har jag inte haft något riktigt bra svar men nu vet jag....

1: Att presentera saker...nästan varje lärare/föreläsare jag någonsin haft har stoppat mig på väg ur klassrummet för att berätta det...

2: Att spilla tandkräm på mig själv....

Nummer två kanske inte ger mig så många jobb men det är något som jag är super duper duktig på och även fast inte rekryteringspersonalen faller för det så tycker förhoppningsvis min date att det är gulligt iaf..

För en sak är säker...det händer ofta...fråga Marie om ni inte tror mig:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0