Tidsfördriv eller beroende...

Efter en lång MSN konversation med min kusin för ett tag sen så konstaterades ett beroende...ett beroende av serier, jag tror jag missbrukar dessa...har 50 serier liggande på min externa och många är sedda och raderade...

Senaste två veckorna(säger två men kan vara bara en) har jag sett igenom hela Bones...detta är alltså 3.5 säsong...inte hälsosamt...

min kära kusin har däremot lovat att starta upp en beroende enhet för mig...en där vi sitter i en mysig liten trädgård och spelar sällskapsspel...låter hemskt trevligt...väntar till den är etablerad så kan jag skriva på mig som första "kund"...

idag bröt jag däremot mönstret...jag fick ett infall på Åhlens och investerade i ett dataspel...inte ofta det händer...25 kronor spenderades alltså på Anno 1701...bra år och med ett vackert skepp på framsidan...har totalt lekt 3 timmar med detta och måste säga att jag är mycket nöjd...kanske är jag inte helt beroende....

.....ännu....



Kommentarer
Postat av: jenny

Behandlingshemmet "Den långa reklampausen" välkommnar dig!

2008-11-08 @ 23:28:49
URL: http://yens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0