Har fått en pensionärsvarning...

Så jag är en person som försöker med jämna mellanrum att vara ansvarsfull och ta vettiga beslut i förväg..

Idag gjorde jag detta... när Gotland är halt är det livsfarligt, jag gillar inte livsfarligt, i sådana situationer står hälsan på spel...

så jag tog mig en sväng till apoteket, där investerade jag i ett par broddar...smart tänkte jag...pensionär tänkte alla andra...

sedan gick jag till jobbet...där visade jag stolt upp mitt inköp..

min chef på en ålder av 67 sa att det var underbart...för hennes vänner kallade henne gammal som använde broddar...men nu minsann..nu...nu kunde hon berätta om en tjej hon känner som har broddar och hon är bara lite över 20.

Kommentarer
Postat av: jenny

Arma barn. jaja, då kommer du i alla fall inte halka till döds (jag undrar om man kan säga så..)

2008-11-30 @ 19:11:28
URL: http://yens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0