Onödiga Febertermometer...

Idag köpte jag en febertermometer för 130 spänn, låg helt utslagen hela söndagen och lite feber skulle iaf ta bort lite dåligt samvete jag haft för min oproduktivitet men nej....36.8 grader...den ville inte bara berätta att jag var helt utan feber utan rent av åt andra hållet..

Känns som om jag borde skriva något spännande, Våga Vägra Vinter var ändå i lördags, en fest som borde vara värd att minnas (även om man inte har något minne av den alls =0p)...men nej, smått besviken, som vilket fest som helst...

Men är rätt nöjd med livet ändå=)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll.

2008-03-03 @ 20:38:54
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0