Marie fick hångla sen gick vi vilse...

Kändes lite jobbigt att smita från jobbet vid 23 tiden till en början men när jag tog mina första steg in i munkens lokaler och kände hur feststämningen sipprade från väggarna så taggade jag till...efter att ha irrat runt en stund på jakt efter Marie så hittade jag dem...med dem menar jag Marie, hennes bror Marty och hans tre vänner...Något som kan vara värt att nämna om Maries bror är att han är sjuuuukt het, syskonen kommer från en riktigt fin genpol...tyvärr har han sambo vilket i kombination med deras syskonskap gör honom till olovligt byte...denna kväll krävde alltså att jag använde mitt självdiciplin till fullo...vi hade placerat oss vid schlager baren, så med toner från Carola så tändes Martys festljus åter och han for upp på golvet...några låtar senare hade vi andra, åtminstonde jag och marie, kommit igång och begav oss skrålandes upp på golvet...vi hade hur kul som helst men när vi dansat till alla låtar minst tre gånger var så var det dags för variation...

Kvällen började lida mott sitt slut och vi begav oss till det stora dansgolvet där stämningen blev mer sexuell... Nått som kan vara kul att nämna är intrigerna som utspelade sig mellan Marie, Marty och Martys kompis Anders som marie hade span på...Marie och Anders har ett förflutet ihop, inte då på någon högre nivå utan att spänningen alltid funnits där och nu var det snart dags att få utlopp för den...Marty höll däremot inte med och brukade all sin makt för att undvika en sådan situation, han dansade mellan dem, satt mellan dem, lät dem inte prata med varandra, men ute på dansgolvet så blev detta nästintill omöjligt...Jag hade tidigt valt sida, maries sida, så mitt mål nu var att se till att Marty inte såg något, lyckades distrahera honom nog länge för att marie och anders skulle hinna försvinna i folkmassorna. Äntligen fick Marie hångla! Sj fick jag närmre umgång med Marty vilket jag inte hade något emot, men det testade mitt självdiciplin till yttersta gränsen...jag klarade det, sjukt stolk över mig själv...
Sedan var det dags att bege sig, marie kröp åter i sina mjukisbyxor, anders la en kommentar som visade att han inte märkt att hon tagit av sig dem överhuvudtaget och vi vandra hemåt...

Killarna hade ingen aning om var de bodde så vi lotsade hem dem, sedan skulle jag och marie påbörja vandingen hem till mig, vi gick lite fel, lite mycke fel....vi hamnade vid ica maxi, tillslut hittade vi volontär och sen hittade vi hem....vår omväg tog en timma...men roligt hade vi...

Väl hemma så begav jag mig iväg en stund och marie kastade sig i duschen, när det sedan knackade på dörren antog hon att det var, det var inte jag, det var min granne som förvånat möttes av en blondin i handduk....fast vilken kille tackar nej till den synen...marie var däremot inte riktigt lika nöjd men skrattade gott ändå...
En toppen kväll helt enkelt


Värt att nämna: Säg Lokes livespelning på rindi, riktigt bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0