Ute på hal is? Marie tar makt....

Ibland kan det kännas som om mina blogg handlar om Marie, men det är för att ibland så är jag och Marie som siamesiska tvillingar...

En bekräftelse på detta är när jobbet ringer om något och de ringer bara till en av oss för de antar att den andra är där...

Hon har iaf påpekat ett antal ggr att jag också har mina underliga yttringar och funderingar, ibland mer än underliga...Så ett resultat av detta påpekande är väl att inte bara hon får känna sig utelämnad i framtiden...hon har tagit till sig makt, hon ska få börja skriva gästinlägg här, vi har en spännande framtid att vänta... Om jag tagit ett dumt beslut återstår att se....

lycka till Marie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0