Säng säng säng + alfabetet

Idag har varit en helt underbar dag, varför det är så är en fråga man kan ställa sig. Det är så att jag har inte klivit upp än, jag har legat i sängen hela dan, går fortfarande runt i min fotbolls t-shirt och älskar det...Jag har säkert sett 4 filmer än så länge och har konstaterat att man behöver sånna här dagar ibland...

I vanliga fall brukar man bara tillåta sig att stanna i sängen om man är sjuk, eller om man har nån trevlig pojk på besök....men tycker man bara ska våga ligga kvar för att det är rätt trevligt....Inte behöva köra något och sen inte få dåligt samvete för att man inte gjort något....

jag älskar det...



Marie har yttrat sig underbart igen, tror delvis att det kan bero på att hon hörde fel men helt underbart ändå...
Av någon anledning satt vi och pratade om Allingsås på telefonen och sen frågade jag...
Marie, säg nån annan stad på A
Hennes snabba kontring blev
Örebro!

Helt underbart....
Påminde mig om en gång då jag, några vänner och min syster spelade Alias, Helen skulle försöka förklara ordet Ö för min syster så hon sa
"sista bokstaven i alfabetet"
Min syster utbrister
"AAAAAAAAA"

Man kan ju ställa sig frågan om kvalitén på dagens utbildning har sjunkit....näe, känner bara underbara människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0