Nytt år och nya löften

Så då sitter man här efter att ha konstaterat att man är väl inte mer än mänsklig, att sitta på för mycket information är inte nyttigt, om man nu kan kalla det information...

Hursomhelst, jag älskar att berätta saker och istället för att ringa hela telefonboken( vilket jag ändå kommer att göra:P) så fort något spännande händer så kan jag försöka skriva av mig istället...

Så idag är det onsdag, tillbringat dagen med att beställa kurslitteratur för över 2000,sved lite grann, och utöver det har jag tvättat bort julen...
Nästan lite ledsamt på något sätt, jag slog ju på sort förra året, alla längtar vi ju tillbaka till julkänslan man hade som barn, jag gick på jakt efter den. Gardiner, dukar, kökshandukar, sängkläder, adventsljusstakar, jul stjärnor, blommor, ljus och säkert mycket mer. Man kan iaf förundras hur jag lyckades klämma in allt på mina 18.7 kvadrat, men det gick.

Tror nog att de första inläggen kommer vara späckade med fakta, inte för att jag känner ett behov av att berätta om mina julgardiner,nog för att de var riktigt fina, så är det nog bara för att jag inte riktigt vet var jag ska börja...
aja, nu ska jag iaf "hitta" till Mejjan och sen blir det mys på Rindi....kan inte bli bättre:)

Så vad ska man ha för löften i år då, inte för att man kommer hålla dem, men ändå....

Ett av mina löften i år är iaf:
Om jag ser en väldigt snygg kille så ska jag låta honom veta det, om jag är singel förståss, men just nu gäller det...
Efter att ha provat det förra året så vet jag att vinningen är inte bara att man inte låter tillfället passera och man ångrar det + att man får ur sig det....En annan vinning är att killen kan leva på det länge...så det löftet ska jag iaf kämpa för...

dags att dra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0