Nyponsoppa med glass och mandelbiskvier...

Med alla mina krafter drog jag mig upp ur sängen klockan 7 i morse, jag hade bestämt mig för att vara pigg då det var dags att piggna till innan jag skulle ta mina simtag för dagen...Känslan av att krypa ner i en bassäng på 29 grader då man är jätte trött, 29 grader är ändå 2 graer varmare än bassängen hemma, borde tycka att det är varmt och skönt egentligen...men klockan 7 på morgonen så finns det bara en sak som kan klassas som skön, sängen....

Slet mig upp iaf, kastade mig ut i regnet för att sedan möta en besviken Marie som säger att de hade stängt av någon anledning...så vi lunkade hem till mig och jag fick ett infall, nyponsoppa med glass och mandelbiskvier....det var hur gott som helst...

Marknadsföringen idag ledde till att man nickade till några gånger och kladdade några oförklarliga saker på ett papper för att inte somna... inte för att föreläsaren är dålig, han har många fina exempel på allt, sjukt mycket memorerat, men det är inte direkt så mycket liv i det hela...efter ett antal "hålla mig vaken" övningar så var föreläsningen över...


Min externa hårdisk har inte kommit än=( Men ser fram emot vår ljusa framtid ihop ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0