Lite besviken kanske...:)

Så då var det torsdag, har varit ledig sen i tisdags då jag hade tenta och jag måste säga att jag är rastlös....
Idag har jag hunnit glo igenom 6 avsnitt av house, städda ACs vind och kom precis hem från lite mys på G:a masters däg jag, AC och Ida hängt ikväll....

Men det som gjorde mig lite besviken idag var då jag gick och häåmtade ut mitt paket. Beställde en extern hårdisk förra veckan som skulle komma nu men det paket jag hämtade ut innehöll inte någon extern hårdisk inte, det var en designad sparbössa i limegrön plast i form av ett timglas....inte riktigt vad jag väntat mig alltså....
Misstänker att det kan vara kusinens födelsedagspresent...aja lite färg kan ju inte skada:) Får nog ringa henne imorrn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0