Borde egentligen vara sjukt bakis....

Igår var det klubb kaka med tema midsommar och efter att ha supit till hemma oss AC var man på väg med hur mycket alkohol i blodet som helst, förvånad att jag fortfarande kunde gå...eller var nog inte så illa men nykter var man då inte...hade fått låna en fin blomsterkrans av Marie så var tiktigt peppad inför kvällen....Väl inne gick tiden sjukt fort och helt plötsligt var klockan två, dags att bege sig...

Och nu sitter jag här och undrar för det första varför jag vaknat innan nio, det är ju lite dumt, borde egentligen ligga och sussa till minst 12 iaf....Sen förundras jag också över att jag inte är det minsta bakis, kanske fortfarande är full..ingen aning...

Igår fick jag också ett infall, skulle sy en klänning, 3 h senare i min frustration konstaterar jag att halva är jätte fin men nedre delen ser rent hemskt ut...så nästa projekt blir att fixa det...

Nu ska jag glo på ett avsnitt av House sen blir det att cykla till coop och hämta ut min externa hårdisk, jippie!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0