Nagelack och marknadsföring

Tentan närmar sig med enorma kliv och stora språng, det är alltså nära nu...på fredag är det dags och ingenting sitter...har verkligen undivikit att plugga in i det sista men det är nog helt normalt...tänk om kotler( vår kära marknadsföringsbok) kunde utstråla något annat än orden jobbigt och tidskrävande...

Tänk om Kotler kunde vara en sån där stor sagobok i guld med sammetskanter, sidorna ska vara tjocka och med vackra anfanger på varje sida, då skulle det vara kul att läsa...

Gav iaf upp på den gigantiska boken och försöker nu ta mig igenom en sammafattnign på 150 sidor, har läst 5, har jag tur kommer jag läsa 10...försökte måla naglarna samtidigt, var så länge sen sist att jag fick bita av locket, och syns tydligt på korken att det är långa mellan rum mellan nagelmålandet, många fina bitmärken där...

Nu ska jag läsa 5 sidor till....kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0