Kakor och sperma...

Kort återberättande av mina senaste upplevda tio minuter...
Jag, AC och Marie har precis avslutat vårt grundarbete i köprätten och tar en kort paus innan de narkladdade lagarna ska återskapas i ett virtuellt dokument och skickas iväg...
Under denna paus uppstår ett enormt kaksug och jag och AC köper varsin rulle full med skum, hur goda som helst...Marie har ännu inte tagit beslutet om vilken kaka hon ska ha och när hon smakar på min så utbrister hon att de smakar sperma och går sin väg...

Diskusionen som fortsätter utgår från att Marie måste ha fått omkull en väldigt spännande kille och frågan om vad han ätit för speciellt är stor...Tänk om alla killars sperma kunde smaka som kakor, vore inte det trevligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0