Frustration!

Det här kan ses som ett smått hatiskt inlägg men känner att jag behöver få ur mig det....känner mig som en tickande bomb med likfärgade kablar, ingen vet vilken som ska klippas av....

Så vad beror denna frustration på?

*Anklagelser att jag yttrat information som jag förvarar i mitt låsta innersta, som jag endast öppnar för några få...

*Inget förtroende, ingen tror att jag endast öppnar detta innersta för några få...

*Spridning, den information som det sägs att jag har yttrat har spridit sig ut över minfälten där explosion efter
explosion skapar tjocka moln som inte låter det minsta ljus sippra igenom...

*Hur man än vänder på det så får jag ta smällen, vem som än sagt, hittat på eller läckt ut allt detta så är det mig missilen söker och vem kan springa ifrån en missil?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0