Betong, TV antenner och 8h 20min till tenta

Så nu är stadiet då paniken brukar infalla...tror den gjort det även fast jag är lugn..kanske är för lugn nästan stel...som om jag svalt en kärra med betong...tror det är så jag känner mig, betongen har fyllt hela huvet också, går inte att gå in nått mer, och det lilla som går in försvinner i betongmassorna för att aldrig mer se ljuset...näe så illa är det inte, men inte är man mottaglig, på den nivår är jag som min mormors TV antenn, 1, 2och 4an är suddiga men jag har väldigt bra mottagning på tyska MTV, alltså, jag har fått in lite grann med är inte säker på det, många delar/kanaler fattas men orelevanta saker har jag memorerat....är inne på mitt 13 saft glas ikväll till exempel...

Dagens stora + : Jag fick kvällsjobbet på länsförsäkringar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0