Icket fungerande höstplanering...

Så då var sista chansen borta....när jag fick höra om dansbandskampen var jag lyrisk....jag bokade in  varje lördag i min kalender....råkade missa de första avsnitten men vad gjorde det...jag fick se avsnittet med Highlights...helt underbart...

men inte visste jag då att Scotts och Larz Kristerz tagit herravälde över dansbandsvärlden....som jag alltid sagt, undvik band med dubbelnamn eller Z.... och här hade vi ett som använde mer än båda...min mamma skrev efter att Highlights åkt ut att hur kunde ettt band som "larsmartins" gå vidare, bra där med larsmartins måste jag säga...
och Scotts, visst de var okej, de hade kunnat få komma på andra plats i finalen, men som juryn sa, de var bara ett coverband...

sen så kom hoppet, magnus hade ju varit helt lycklig över highlights framträdande, men icket röstade han in dem i finalen för det....

sen kom tittarnas röst chans, och då kommer Jannez in...ännu ett Z...

Jag hade hoppet att dansbandskampen skulle låta de moderna vara med, men dessa Zan och dubbelnamns band hängde kvar, dansbandsvärlden har fortfarande sin gamlingsstämpel...mycket besviken....

så av väldigt många planerade TV kvällar blev det bara en som blev av....och inte blir det något finaltittande heller...

I min värld är (moderna)dansband en bra sak...tänkte hålla det så...

va otrevligt det lät...aja...Highlights var värd det dubbla av varenda samtal, åtminstone jag vet det:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0