Aldrig har man åkt så mycket taxi....

Så min "att göra" lista var inte direkt en roman för lördagen....vaknade vid två och spendera fram till sex tiden i sängen...mycket skönt tyckte jag men kändes som om en lördag ensam i sängen inte var tillräckligt...

slog en pling till Jenna som höll på att byta om för kvällens första äventyr, hon övertalade mig att haka på och det gjorde jag...aldrig provat förr men måste säga att laserdome är mina nya favorit sysselsättning...efter det blev det pizzabuffé och eftersom vi tagit taxi dit så tog vi taxi hem igen...

panikduschade, sminkade och på med kläder för att ta taxi nästan hela vägen tillbaka igen...lite fest sen taxi till hamnplan, där lyckades vi ta oss in gratis vilket spred ett leende på jennas läppar...där dansades det och på det fick vi gratis skjuts hem....

en toppen kväll alltså...men fyra taxifärder, för mig i dagens läge ett rekord....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0