Pricksäkerhet...

Har börjat fundera på en sak, detta funderande påbörjades då det skedde den första gången och nu har jag upptäckt att det inte var en ren tillfällighet...

När jag cyklar hem från Östercentrum så cyklar jag över en stor gräsplan, på denna gräsplan har många andra cyklat före mig och genom allt detta cyklande så hade det bildats ett smålt spår över hela planen.

När man under dagtid försöker cykla i detta spår så cyklar man halva vägen på gräset bredvid, hur mycket eller lite man försöker så lyckas man aldrig. När man däremot cyklar på natten, det är bäcksvart och man kan inte ens se spåret så cyklar man mitt i det hela vägen utan problem....

Underligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0