Nollningen påbörjad och förkylningen har bitit sig fast...

Igår började nollningen, riktigt kul faktiskt, nackdelen är däremot att jag fick ett infall kring 00.00 inatt att lägga mig i det blöta gräset och titta på stjärnorna under min rast från mitt jobb som kvällsansvarig i studentbaren...detta ledde i sin tur till att idag är jag förkyld, jätte jätte förkyld...

Idag ska jag dessutom ha hand om en station under lekarna runt ringmuren, så att sitta stilla  i det blöta gräset ännu en gång kommer inte göra gott för min vacklande hälsa....

Så snart dags att hälsa välkommen till min snart mycket nära vän, kära feber...

Kommentarer
Postat av: Jenny

var rädd om dina organ nu...

2008-08-27 @ 22:02:33
URL: http://yens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0