Kompis...

Tidigt under torsdagsmorgonen upptäckte jag att jag fått en ny inneboende, till en börjat var jag inte särskillt lycklig över denna upptäckt, han förstod inte vikten av personligt utrymme och han fick lite då och då nån typ av attack där han rörde sig i höga hastigheter runt i min lägenhet...

Min plan var först att kasta ut honom men var lite för lat för att orka ta tag i det så lät honom vara....efter att ha tillbringat ett dygn ihop så byggde vi upp någon typ av relation, hans namn blev kompis, han lugnade ner sig och tillbringade stor tid i att undersöka sitt nya hem, men emellan åt så var han rätt sällskapsjuk. Kanske kan man tycka att var vänskap var smått underlig men började tycka om hans sällskap...

De fanns däremot flera faktorer som arbetade emot oss, till exempel min insektsskräck,  för något jag kanske ska nämna är att Kompis är en fluga...
När jag idag återvände hem till min lägenhet och ett varmt välkomnande av Kompis så upptäckte jag att han var borta...

Saknar dig min lilla vän, hoppas du trivs i friheten....

Kommentarer
Postat av: Emma

Hitta på en lördag som denna då?

2008-08-23 @ 16:38:31
URL: http://regalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0