Jag älskar skepp...

Bevis för detta är inte svårt att hitta, när Götheborg la till i Visby hamn hade Hanna till uppgift att hindra mig från att ta mig allt för stora friheter med min älskling Götheborg, detta fick sedan Marie hindra mig från när jag och hon sedan satte våra fötter på däck...vad dessa friheter är kommer jag däremot inte avslöja, men hon(Götheborg) skulle haft rätt till anmälan för en mild grad av sexuella trakasserier om hon vore mänsklig...

Marie har också tillbringat åtskilliga timmar med mig på vasamuseet där jag haft långa utläggningar om allt från byggnadsteknik till skeppsliv...Min kärlek är däremot begränsad till1500-1800-tal

Min lägenhet är full av skepp, önskar bara att lägenheten varit ett...en sak är iaf säker, jag behöver en ny dos ibland...

Den dagen börjar närma sig nu...

Någon som vill ha ett Hornblowermaraton med mig?

Hon är så vacker

Indefatigable gestaltad av Grand Turk

Kommentarer
Postat av: Anonym

god natt sov gott

2008-08-21 @ 00:24:42
URL: http://snackablondie.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du slickade på båten eller hur?.. man ska inte slicka på saker, det lärde jag mig redan som barn.

2008-08-21 @ 20:09:11
URL: http://yens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0