Insikt...

På fredag är det dags igen för externredovisningsomtenta...

Första gången gick inte vägen...

Andra gången gick jag inte ens dit...

Tredje gången ska jag gå dit men bara för att titta på frågorna...

Inte så bra gjort av mig kan man tycka, jag håller med....

Efter ett upplyftande samtal via MSN med min överambitiösa förebild till kompis, Rebecca, så kom jag fram till att jag ska organisera upp mitt pluggande genom planering, schemna, överstrykningspennor, kalendrar och allt vad det nu heter....jag ska göra en plan där jag inte får gå och lägga mig förrän dagordningen är avklarad...

Jag ska fundera över allt jag tagit på mig och prioritera bort det jag inte hinner med, här ska ingen gå in i väggen, det är planen iaf...

Nu är bara frågan hur länge min nyvunna styrka håller i sig....hoppas på för evigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0