Några spännande yttringar av Marie

Att få röka:
Vi sitter och diskuterar sommarjobbet och börjar prata om att ha raster...de folk man ser som har rast är ofta de rökare som flockas utanför alla möjliga bakdörrar, till saken hör att jag och marie inte är rökare...
Så marie börjar spekulera i vad vi ska pyssla med för att få ta rast och får en "lysande" idée..
"Vi kan ju röka gräs"
Utan en minsta tanke på hon just sagt spekulerar hon vidare...då jag sedan påpekar hennes yttring så försöker hon rätta sig med att byta ordet gräs mot vass...inte heller riktigt lyckat...

Att ha glasögon:
Jag och Marie står och väntar på ankommande besök på terminalen och Marie tittar sig omkring och verkar göra någon typ av upptäckt...
"75% här har glasögon har du märkt det"
Utan att andas fortsätter hon med en menande blick
"Jag har märkt det!"


Vad sexpersoner vill ha och inte ha:

Om några veckor kommer jag och Marie ta en weekend i sthlm och under denna helg så ska hennes vän ha ett dildoparty men allt är ännu inte klargjort
Jag "Har du frågat henne"
Marie " Hon ska kolla med sexpersonerna, om de vill ha en viss publik"
David "Det där kan misstolkas en aning"
Marie försöker rätta sig med att byta ut publik mot kunder...
En boll hon misslyckades med att dodga

Fiskbullar:

Jag och Marie sitter i studentcentrum och trycker i oss våra medtagna matlådor...mitt i allt ihop tittar Marie ner på mina fiskpinnar och säger
"Fiskpinnar är typ som köttbullar, men varför finns det inte som heter fiskbullar"
krävs en stunds förklaring om fiskbullarnas existens innan det går upp ett ljus...



Marie, du är en underbar varelse som förgyller mina dagar...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh.. röka vass..

2008-04-14 @ 23:30:19
URL: http://yens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0